Tuesday, January 20, 2009

Selamat sudah....


Assalamualaikum wbt...

Alhamdulillah.. Akhirnya Kelab Debat Bahasa Melayu (KDBM) kampus Kuantan telah berjaya dengan jayanya mengadakan Malam Seribu Bintang (AGM jer sbenarnya, hehe)... Walaupun, dalam kesibukan dengan urusan kerja, penasihat kelab turut hadir memeriahkan malam gilang gemilang tersebut. Jutaan aprisiasi saya ucapkan kepada Cikgu Fuziah kerana sudi melapangkan masa untuk menghadiri majlis yang julung-julung kali diadakan di kampus Kuantan.

Sekadar untuk pengetahuan umum, KDBM Kuantan secara rasminya telah ditubuhkan pada 1 Ogos 2007. Sepanjang penubuhan, KDBM telah berjaya menganjurkan beberapa aktiviti debat seperti menganjurkan Debat antara kampus UIAM (Kuantan, Gombak, CENFOS), dan pertandingan pidato antara Kuliyyah Kuantan. Kepada majlis tertinggi sesi perintis iaitu 2007/2008, jasa dan pengorbanan anda adalah amat saya hargai dalam usaha untuk menubuhkan kelab ini dan menyelaraskan semua aktiviti kelab.

Untuk sesi 2008/2009, diharapkan lebih banyak lagi perubahan-perubahan yang dapat dilaksanakan demi memajukan warga kelab dan kelab itu sendiri. Sesungguhnya, lihatlah bintang yang bergemerlapan di langit, dan dalam masa yang sama, janganlah dilupakan rumput di daratan....!

Sekian dulu post kali ini.. Wassalam.

2 comments:

Jepah said...

hidup presiden....

Mohd. Ramadan said...

To Jepah -> Eyks.. bukan presiden la..