Thursday, January 22, 2009

Selamat bercuti!


Assalamualaikum wbt.

Kepada sumer rumate yang nak balik ke, pegi KL ke, pegi memaner lah, semoga korang Selamat pergi dan Selamat pulang.

Jangan luper bace doa naik kenderaan... pakai tali pinggang keledar yer. hehe... Pastu time cuti2 nih, buat la bende2 yang berpaedah.. jgn asek nak raya cina jer (esp. yg dok kat melaka tuh) hehe.. juz kiddin..

Erm.. untuk yg nak pnjat gunung tuh, daki lah dgn pnuh semangat eh. p/s : Jgn lupa bawa bendera Malaysia sekali. haha... Yg dok area pahang nih, balik la ngan selamat..

Yg tak balik pulak, dok la kat bilik tuh sorang2.. jgn takut, ader dua malaikat yg selalu ngan korang. kalo free, buat service cuci motor or kreta bebudak yg balik. At least ader la side income yg korang leh dapat.

Okey lah, rase nyer tuh jer entri kali nih.. Wassalam.

11 comments:

3p4h said...

Bro, ko ada ke wat service cuci moto?? Heheee..

Ko x blk kn, ak lupa gtau aritu knci mto ak ada kt bal.. If nk guna, guna la..

Mohd. Ramadan said...

to epah -> bal dah balik, camna nak amik koci moto ko?? uhukkk...

Anonymous said...

ko dgn sob je eh yg duk ctu..ala ciannye. Same la nasib kte. Aku dgn wan je. Ahah. Tp x sunyi la.

tusky said...

cuci moto?
menarik2..
aku nak gak..
hahaahhaha

p/s: aku link blog ko yek
okeh, dah link dah..
hhaahahahha

3p4h said...

Waduh2... Dok dgn Sob berdua je??? Hehehe... =p

Dia ada wat pape x? (Teringat pertanyaan ko kt bdk jaga Shell aritu) Lol~

Mohd. Ramadan said...

to Shamel -> hurm.. aku, sob n arep ader kat bilik.. hehe.. well, bes gak wyg tadi. cume aku tak dpt klimaks jer bila tgk citer tuh.. urmm..

to tusky -> hehe... ko ader blog ke tusky.. hurmm... aku pon add ko gak la.. jap eh...

(afte 30s..) Okeh, aku dah add..

to epah -> mcm2 aku wat ngan sob nih.. hehe...

3p4h said...

Ish5.... moga2 sob tabah mhadapinya =p

Mohd. Ramadan said...

to epah -> hurm.. alhamdulillah... cuti dah abeysss.. moga mu jua akan tabah dengan cuti yg singkat nih.. hehehe... balik2x

3p4h said...

Uwek.... Ikutkn ati mmg ak x blk.... =p

Jepah said...

ada yg pnjat gunung? sape la tu erk? da la musim hujan...

Mohd. Ramadan said...

to Jepah -> Hurm.. sampai demam kene ujan..